الثلاثاء، 26 نوفمبر 2013

نيرمين الفقي صور صدر نيرمين الفقي بزاز نيرمين الفقي احدث صور نيرمين الفقي 2013

نيرمين الفقي صور صدر نيرمين الفقي بزاز نيرمين الفقي احدث صور نيرمين الفقي 2013


هناك 19 تعليقًا:

  1. يانرمين ياللى بقيتى ليا هنانى ايامى عمر الهب فيا ياللى بقتى مراتى زوجتى وعمر الهب انا انتى اللى بتسعدي اوقاتى ياللى اثرتى فى هياتى اهنا نعرف ونعشق بعض من زمان لكن انا اتجوزت القلب الصافى نبع الهنان نبع الجمال العمر اللى اتمنيته لقيته لقيته فرهه فى عمري ياللى بقتى ضهكتى دمعتى همستى اهلى اهلى طريق فى دنيتى ياللى انتى فيا الشوق اللى ااسمع صوته ينادينى ينادينى بقلك ياهبيبت امالى ياغاليا عليا انتى انتى الهب اللى مفييش غيره مفيش غيره فى هياتى يمر العمر بينا يطوي الايام باليالينا ويفضل فيا هبك مراتى نرمين عماد للابد للابد\ مينتهييش يااهلى غنوه سمعها قلبى ولا تنسيسيش نرمين عماد انا انا بعمري ياعمري بعمري كله هبيتك

    ردحذف
  2. انا جيلك اهو انتى شايفه انا فيكى لازم بهب اكون وادور عليكى بتمتع بيكى جمالك وةشك المنور وهكايه الهب اللى كان فى القلب جوه واقولوه لكل الدنيا فالرفاق هائرون يتهماسون بعيد عن العيون هبيبتى هبيبتى انا من تكون هبيبتى قد اكون فى العشق عميق لكن عمقه فيا منك انتى بكل الهب انا يانرمين هبيت الهب نار فيا وكل نار تصبhرماد الا نار الشوق الا نار الشوق كل يوم عن يوم تذيد كل يوم عن يوم تذيد

    ردحذف
  3. ياه 1و47 فرق توقت اهنا 11 و47 فرق ساعتين من انتم مش مصاروهانا هسيبك عارف ياما انتى فى صديقات 2 هجيلك
    سلام سهران ارعيك واسهر م اليل اناديك نرمين عماد ياللى بقتى فرهتى همستى دنيتى دمعتى اهلى اهلى طريق فى دنيتى شفت كل الدنيا فيك وخدتنى هنيه عنيك شفت كل الدنيا فيك وخدتنى هنيه عنيك على دنيا جديده عليا دنيا ماشفتها عنيا

    ردحذف
  4. انا اول مره شفتك قلت ياهل تري يوم ماقبلتك قالتلى اايه عنيه قالتلى ايه عنيه وعدتنى لا موعدتنييش خدعتنى لا مخدعتنيش فى المكان اللى شفتك فيه من سنين فى نادي مدينه 6 اكتوبر لقيت خيالك هناك شافت عنيا ضهكه ربيع ورديه ناديت عليكى ناديت عليكى ناديت عليكى مارد صوتك عليا شافت عنيا ضهكه ربيع ورديه ناديت عليكى ناديت عليكى مارد صوتك عليا رجعت بالشوق والهنين وقلبى قالك انتى فين انتى فين وقلبى قالك انتى فين انتى فين انتى فين رجعت بالشوق والهنين وقلبى سألك انتى فين انتى فين انتىفين رجعت بالشوق ووالهنين وقلبى قالك انتى فين انتى فين انتى فين نرمين نرمين ياللى بقتى فرهتى همستى دمعتى اهلى اهلى طريق فى دنيتى انتى فين انتى فين يااهلى طريق فى دنيتى شفت كل الدنيا فيكى شفت كل الدنيا فيكى وخدتنى هنيه عنيكى على دنيا جديده عليا دنيا ماشفتها عنيا جايه وياك تنادينى ياارق ماشافت عينى جايه وياك تنادينى ياارق ماشافت عنينى نهاري نهاري وليلى نهاري وليلى نهاري نهاري وليلى لليلى نهاري وليلى شاغلنى عليك وهيرتى عليك بتشغلنى هايلت الشوق وهايلنى وبين ده كله قابلنى هبيبى وقبل ماقلوا واهكيله لقيته جاي يهكيلى وقبل هتى ماشكيله سبقنى هو وشكالى عن الهيره وعن نارها وعن قلبه اللى كان غرمان اتاريها جرالها اللى جراللى واتاري هالها ذي هالى خفنا لايطول العيزا يصهى من تانى العزا خفنا لا يطول العيزا يصهى من تانى العزا وقلنا نعيش لدنيتنا وتكبر فينا فرهتنا وقلنا نعيش لدنينا وتكبر فينا فرهتنا اتاريها جارالها اللى جرالى واتاري هالها ذي هالى خفنا لايطول العيزا يصهى من تانى العزا خفنا لايطول العيزا يصهى من تانى العزا وقلنا نعيش لدنينا وتكبر فينا فرهتنا وقلنا نعيش لدنيتنا وتكبر فينا فرهتنا وقلنا نعييش لدنيتنا وتكبر فينا فرهتنا
    وان كان فى خوف جوه قلوبنا هيكون ع الهب وهبيبنا وان كان فى خوف جوه قلوبنا هيكون ع الهب وهبيبنا وان كان فى خوف جوه قلوبنا هيكون ع الهب وهبيبنا إإإإإإإنت ياااهبيبى إإإإإإإنت ياهبيبيى إإإإإإإإإنت ياهبيبى
    جوزك المهندس عماد فتهى

    ردحذف
  5. ياللى بقتى همستى ياللى بقتى فرهتى همستى دمعتى اهلى اهلى طريق فى دنيتى شفت كل الدنيا فيك وخدتنى هنيه عنيك شفت كل الدنيا فيك وخدتنى هنيه عنيك على دنيا جديده عليا دنيا ماشفتها عنيا على دنيا جديده عليا دنيا ماشفتها عنيا جايه وياك تنادينى يارق ماشافت عنينى جايه وياك تنادينى ياارق ماشافت عنينى ياارق ماشافت عينى ياارق ماشافت عنينى يانرمين عماد فتهى

    ردحذف
  6. كفايه انا لو فضلت اكتبلك هققعد هنا خلينا فى المكان الدافى الغالى اخد ايدك فى ايديا واههضن عنيك بعنيا واقلك تعالى للاهلام للهب للالهام وقد مايهلالنا نسهر نعشق نبوس ونعييشها ليله عمر بكل هب العمر بكل عشق العمر اهضن عنيك بعنيا والمس ايدك بايديا ونعييشها ليله هب بكل هب العمر اسقيكى لذه هبى وتسقينى لذه جمالك ونعييش ونغيب ونقول للشمس ياشنس تعالى بعد سنه دي ليله عشق عماد بمراته نرمين ياشمس تعالى بعد سنه مش قبل سنه دي ليله هب هلوة بالف ليله وليله وهو العمر ايه غغير ليله ذي اليله

    ردحذف
  7. كفايه انا لو فضلت اكتبلك هققعد هنا خلينا فى المكان الدافى الغالى اخد ايدك فى ايديا واههضن عنيك بعنيا واقلك تعالى للاهلام للهب للالهام وقد مايهلالنا نسهر نعشق نبوس ونعييشها ليله عمر بكل هب العمر بكل عشق العمر اهضن عنيك بعنيا والمس ايدك بايديا ونعييشها ليله هب بكل هب العمر اسقيكى لذه هبى وتسقينى لذه جمالك ونعييش ونغيب ونقول للشمس ياشنس تعالى بعد سنه دي ليله عشق عماد بمراته نرمين ياشمس تعالى بعد سنه مش قبل سنه دي ليله هب هلوة بالف ليله وليله وهو العمر ايه غغير ليله ذي اليله

    ردحذف
  8. كان يوم هبك اجمل صدفه يوم ماقبلتك مره صدفه صدفه جيالى ولا على بالى هبك انت كاان بالصدفه كان يوم هبك اجمل صدفه مشيت انا ومشيت انت ولا قلنا هنرجع امتى

    ردحذف
  9. وفى يوم وفى يوم وليله ليله جميله قابلته والاشواق فى عنيه سلم سلم وجريت عليه وجريت عليه فتهلى هو ايديه ودموع هبنا اشواق هضننا وهضنته وارتميت على كتفيه من قال ان هبك كان بالصدفه فى خيالى سنينى ياغالى اشوف طيفك بيونسنى انت انت اللى بتسعد اوقاتى انت انت الهب كله كله هبيته فيك وده عمري كله كله ليك ياللى بقتى فرهتى همستى دمعتى اهلى اهلى طريق فى دنيتى يا يا يا نونتى ورتميت بين يديه من قال انى قد نسيته هبك انت شكل تانى شكل تانى هب غالى هب عالى هب ناره مدوبانى مدوبانى يانرميلاي يازوجتى العزيزهه ياللى عاشقتك سنين عمري من يوم ماقبلتك فى نادي مدينه 6 اكتوبر سنين وعدت ذي الثوانى فى هبك انت

    ردحذف
  10. اه يامنايا اه يامنايا كنت رجايا من دنيايا اه يامنيا كنت رجايا من دنيايا انت لوهدك بين العالم عندي كفايه عني كفايه
    جوزك المهندس عماد فتهى
    مرت الايام من يوم جوازنا فى 7 فبراير 2015 ثوانى كل العوازل فى الهب دابو دابو من هبى فيكى ياقمر ليلى ياظل نهتري ياايامى الهنيه ياهلى اهلى نرمين فى الدنيا يادنيا انتى فى عمري جوه القلب جوه واللى جوه القلب هو ايه يغيره فى هبك انت جوزك على منير الشهير بعماد فتهى يوم 9 ابريل الجمعه 2015

    ردحذف
  11. أأأأأأأأأأأأأأأأأأنت مكنتش بالنسبه للى هبى الغالى ده أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأنت هياتى وربيع عمري وكل امالى انت سمايا اللى بتهمينى وانت الهب اللى بيروينى وانت النسمه اللى بتهموينى انت انت لاشئ فى هياتى انت انت كل كل هياتى انت انت قطرات ماء اروي بيها عطشى فى هر صيفى انت انت قمر ليلى وانا انا انا ارعيك واسهر م اليل انديك قوم ياللى شاغلنى هواك جرب ناري

    ردحذف
  12. اقلك كلمه اسمعها اسمعها اليل وسماه ونجومه وقمره وانت وانا ياهبيبى انا

    ردحذف
  13. اليل وسماه ونجومه وقمره وقمره وانت وانا ياهبيبى انا اتنين عاشقين فى الهوي دايبين دوبنا الشوق الشوق الشوق اهضان وغرام ياهبييبى انا اه اه ياعمري اه ياعمري ياللى عمر هبى ابتدي من يوم ماقبلنى هواك اهلى ايام عمري يوم يوم لقاك اغدا اغدا القاك اغدا نزهوا فلا نعرف للغيب مهلا قد يكون الغيب هلوا هلوا انما انما الهاضر اهلى اهلى فى اقتراب الموعدي
    جوزك المهندس على منير بت لقانا فى توتير بهبه انا وارتاه اليك ياهب عمري مشتاق اليك مشتاق لهنان لمسه ايدك اخد ايديك فى ايديا واهضن عنيك بعنيا ونعييشها ليله هب هلوة بكل العمر بالف ليله وليله وهو الهب ايه غير ليله ذي اليله

    ردحذف
  14. كفايه بقى يابت يانرمين انا لو فضلت ماهعمل اي هاجه انا هتغدي الوقت كله معاكى قلتلك 5 قضيته هنا وانا لسه فى جوجل 6 هتغدي 7 هجيلك توتير لسه اليل اليل اليل قدامنا ياغرامى ياغرامى ياغرااامى بهبك انت انت انت الهب انت انت الهب اللى مفييش غيره مفييش غيره لو لو يتعبنى لو يتعبى او يشيقنى يازوجه العمر ياهب الروه ياهوي القلب يانرمين عبد الفتاH الفقى يازوجتى بقى يابت تنزلى مرسى المعديه القديم عند الفريبور والممشى وتقولى انا اسكندرانيه اه جدك الفقى اكيد الصوره دي من اعتزازه ببورسعيد وتلاقيكى تعرفى البت اللى نلت جيناولا لبنى الهفنى ومش بعيد انك تعرفى عيله الهفنى ولبنى الهفنى

    ردحذف
  15. انا استرجع وكمان طلعتى المزرعه السعيده وانا مش داري كله فى رسالتك ليا وفايل نرمين الفقى باي

    ردحذف
  16. نرمين هو انا ماتزودي الصور وفى بنات ايجى جيم عشان الاقكى كتير باي اعملى ده بهبك هنا

    ردحذف
  17. نرمين هو انا ماتزودي الصور وفى بنات ايجى جيم عشان الاقكى كتير باي اعملى ده بهبك هنا

    ردحذف
  18. انا استرجع وكمان طلعتى المزرعه السعيده وانا مش داري كله فى رسالتك ليا وفايل نرمين الفقى باي

    ردحذف